دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1394 - 16:55
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی عطر سیب مطرح کرد:

عرضه 5هزار محصول مذهبی در نمایشگاه عطر سیب

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: 5 هزار محصول فرهنگی و مذهبی در سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب به نمایش در می‌آید.
کد خبر : 41924

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین میثم امرودی با اعلام این مطلب افزود: سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب در 12 هزار متر مربع و در قالب 9 سالن به فعالیت می‌پردازد.


وی که در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب سخن می‌گفت با تبریک عید غدیر خم اضافه کرد: جریان غدیر خم یک واقعه تاریخی در کتاب‌ها نیست و تا قیامت ادامه دارد.


وی ادامه داد: مخالفان غدیر سقیفه را خلق کردند. مخالفان غدیر، عاشورا را ایجاد کردند. مخالفان غدیر ائمه اطهار را به شهادت رساندند و در سال 66 مسلمانان را قتل عام کردند و مخالفان غدیر امروز در یمن و سوریه جنایت‌های خود را انجام می‌دهند و غم بزرگی بر دل همه مسلمان‌ها گذاشته‌اند که البته به زودی و به لطف خدای بزرگ امروز سیلی محکمی خواهند خورد.


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در ادامه با اشاره به قیام عاشورا و وسعت تاثیرگذاری آن گفت: ریشه اساسی انقلاب اسلامی عاشوراست و همه انقلاب‌های شیعه ریشه در عاشورا دارد.


حجت‌الاسلام امرودی با اشاره به حقیقت عاشورا، تصریح کرد: عطر یاسی که از نهضت عاشورا برخاسته است در حقیقت احیاگر جریان محتوا و هیات‌های مذهبی است و شعار نهضت ما نهضت حسینی است به این مسائل اشاره دارد.


وی در ادامه گفت: امروزه می‌توان این ادعا را داشت که سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب جریان محتوایی و قرآنی دارد و جهت گیری‌های سخنان مقام معظم رهبری محور فعالیت‌های این نمایشگاه است. امروز مخاطب نهضت حسینی نه تنها مسلمانان و شیعیان بلکه همه ادیان مسلمانان جهان است. امیدوارم آنها بتوانند با این محتوا زندگی کنند و سبک زندگی خود را با آن شکل دهند.


وی با توجه به اینکه فعالیت‌های اصلی ما، مردم محور است گفت: در این نمایشگاه از تولیدات ملی و ایرانی و ابتکارات هیات و تولید کنندگان و کار آفرینان استانی و شهرستانی حمایت شده است و سعی کرده‌ایم بهترین کیفیت را در ارائه محصولات مد نظر قرار دهیم. همچنین برای اصلاح الگوی مصرف هدف‌گذاری شده است و از نخبگان و تولیدات دانش بنیان آنها در حوزه‌های مختلف محتوایی و فنی استفاده کرده‌ایم.


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران بیان کرد: نمایشگاه امسال شامل هم فروشگاه است و هم نمایشگاه که با تدبیر شهردار تهران که فرموده اند بخشی از وقت ما باید صرف پر کردن اوقات فراغت شود، طراحی شده است. از اینرو از شهروندان دعوت می‌شود تا در این نمایشگاه که به مدت ده روز دائر است حضور به هم رسانده و از آن بازدید کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته